Søk i denne bloggen

Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dame på 36 med med stor interesse for håndarbeid og hobby! Gift og mamma til 2 flotte gutter, bosatt "på landet i byen".

søndag 16. oktober 2011

Pulsvarmere

Jeg ser det strikkes mengder med pulsvarmere rundt om i blogg-verden. Nå er det høst, og her er min variant:

Disse er stikket i Pt3, med flettemønster. Passer perfekt til den nye grå høstjakken min!

Nå vurderer jeg å strikke leggvarmere i samme utførelse - kult å ha til litt korte bukser og støvletter....

1 kommentar:

  1. Hei :)

    Bloggen din er kjempe flott!
    Mykje hærleg inspirasjon ♥

    Sååååå koseleg i stova di, med lekre detaljar!

    Takk for fine ord frå deg ♥
    Eg desverre ikkje fargekoda lenger..Husbonden har sjølvsagt rydda!(les kasta..)

    Håper du finn ein farge du likar..
    Ynskjer deg ei god ny veke :)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett