Søk i denne bloggen

Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dame på 36 med med stor interesse for håndarbeid og hobby! Gift og mamma til 2 flotte gutter, bosatt "på landet i byen".

fredag 21. januar 2011

JEG FIKK DET TIL!

Hahaha, jeg har klart å lage mitt første blogginnlegg. Bilder og alt. Nå er jeg i gang! Jeg håper på å få laget mange innlegg med små og stor hobbyprosjekter - jeg tror egentlig ikke jeg har tid til dette, men det ser jo så gøy ut...!

Det finnes fantastisk mange flotte kreative blogger som jeg blir veldig inspirert av, nå er det på tide å bidra litt selv. Desverre er jeg elendig på å prøve og feile på data`n, blir som regel vannvittig irritert når jeg ikke får det til som jeg vil :-) Men, det får bli som det blir, jeg lærer det sikkert underveis, eller hva?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar