Søk i denne bloggen

Om meg

Trondheim, Sør Trøndelag, Norway
Dame på 36 med med stor interesse for håndarbeid og hobby! Gift og mamma til 2 flotte gutter, bosatt "på landet i byen".

torsdag 27. januar 2011

Nostalgiske tøfler

Her er de nostalgiske tøflene i voksen utgave. Jeg laget disse som venninnegaver til jul, og fikk nylig bestilling på et ekstra par. Det er kjempearti å lage noe som faller i smak!

Tøflene er heklet i eskimogarn på heklekrok nr 9, så her går det unna. Man lager fint en tøffel på en kveld foran tv`n.
Jeg er ekstremt dårlig til å forklare hekleoppskrifter, så jeg måtte se om jeg fant noe lignende andre steder på nettet. Og det gjorde jeg, klikk her så kommer du til Guro i Hobbykroken. Hun har en veldig god beskrivelse på fremgangsmåten, som jeg ser samsvarer 99% med min :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar